11 november...

Åkejj...
Nu ska vi ha en lektion i snöröjning!
SÄTT FÖR FAN NER PLOGBLADET HELT I MARKEN!!! Jag skickar räkning på lagning av skakskador på bilen annars!!! :mad: Shit va dåligt det är plogat efter de större vägarna här i stan!! SKÄRPNING!!!

Kylan i min lägenhet fortsätter, inatt har jag sovit fullt påklädd med både duntäcke, fleecefilt och överkast på mig... Men ex-rörmokaren å jag har precis konstaterat att det är dåligt med vatten i systemet och eftersom jag bor högst upp så blir jag drabbad först... Synd att jag hann kontakta hyresvärden innan vi gjorde konstaterandet! ;)

Hörrni, visst har jag gjort min blogg fin...?! Är grym ja!!! :P


Dessa två godingar hittade jag på Barnens Hus igår...
Den första vill jag ha själv, i en STÖRRE och mera levande version... TOMTEN, HÖR DU MIG??!! ;)
Och den andra... Ja, den ska nån annan få... :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0