13 november...

Har varit på dop idag... :)
Lilla Signe har vattnats som Sofie sa... :D Såå mysigt! Massor av underbaringar har jag fått träffa idag! Saknar dem som fan!!! Ett riktigt kramkalas blev det och det är verkligen ÄKTA!!! De ger så himla mycke energi och jag älskar dem allihop!!! ♥
Gudfar Anders spelade Your Song på piano och tårarna var inte långt borta, himla fint av han!!! Gudmor Sofie va inte sämre hon, läste en jättefin dikt! STORT!!
Mitt hjärta är överfullt, vilken dag det varit!!! T A C K ! ! !

Har träffat Agnes en stund åxå... Vi har busat, ritat, byggt och musicerat... :) Underbart!!! Kärlek på hög nivå!!!
Ska bli ännu mera av den varan imorron!!

Förändringarnas vindar blåser runt om mig så jag nästan blir yr... :)
Det skulle ju bli en lugn och alkoholfri helg, men icke... Blev så törstig av bandymatchen igår så det blev lite öl å krogen efteråt... Ingen match värd att fira, för det var inte bra igår... Men d finns ALLTID anledningar till att dricka! ;)
Nu ikväll har det laddats om för nya friska äventyr!!!
Vi ses i dimman!!! Kör så det ryker!!! :thumbup:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0