14 november...

Å söndagkväll...
Har firat ♥ farsdag ♥ med bästa tänkbara sällskap, god mat och grym tårta! :) Vilket ledde till att det inte blev nån fotbollsträning för min del idag... Bra med lite vila emellanåt åxå! :)
Det spelar ingen roll om det är 1a gången eller 36e gången som pappan ska uppmärksammas, tror att det är precis lika uppskattat varje gång!
Han är såå värd det å det gäller att va rädd om honom för man har ju oftast bara en!! ♥
Nu blire soffhäng för Ullis resten av den här kvällen, känner att jag behöver det!

Minns ni den här Farsdagskampanjen...? :P
Det gör jag... Den sitter nämligen kvar på min ytterdörr, fastän den är minst 3 år gammal...!!! Har filmen kvar åxå! ;)



Kommentarer
Evis

Jag minns!!!! =) Hör den i huvet just nu ;)



Lät mysigt med farsdag....jag har tänkt extra mycket på min idag!!!



Kraaaam!

2010-11-14 @ 20:04:20
Ullis

Härligt! Visste att jag kunde lita på dig! :)

Ja, d va mysigt... Förstår att du tänkt på honom! Usch, extra jobbigt såna här dagar... :(

KRAAAAAAMAROM!!! <3

2010-11-15 @ 08:35:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0