15 november...

Halva skitmånaden har gått!!! Tjohooo!!!
Och det snöar lite åxå = skidåkning snart...!!! :thumbup:

Är rätt stolt över mig själv idag...
FÖR JAG TVÄTTAR FÖR FULLT OCH JAG HAR S T Ä D A T!!! Ni må tro att det doftar gott av såpa här nu! :)
Fan, va skönt det är när det är färdigt! Men otroligt gruvsamt innan jag får tummen ur!!!
Ska koka ihop lite käk nu och tända lite doftljus, njuta av mitt nystädade hem och se på fotbollsgalan... :)
Jag känner att jag är i ett oerhört stort behov av egentid nu... Jag blir ju det ibland... Det har varit sjukt mycket ett tag och jag har nästan inte hunnit med annat än att träna, så det är verkligen på tiden att jag stannar upp lite och tar tag i dammråttorna å allt det andra här å framförallt tar hand om mig själv! Det är otroligt lätt att bry sig om andra, att de ska ha det bra men det är åxå jävligt lätt att glömma bort sig själv...! :( Det får man bara inte göra, det är inte bra... 

Ett litet plus på vågen imorse... Inte konstigt, jag vet helt och hållet vad det beror på... Lite bittert äre ändå när jag varit superduktig hela veckan med både mat och träning, även om det blev några fler vilodagar än vanligt... De behövs ju åxå!!! Men det är nya friska tag nu och full fart framåt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0