16 november...

Veckans värsta är över...
Från och med idag kommer tisdagarna i min almanacka att byta namn till: RÖVHÖLSDAG!!!
För det är precis va den är!!! Dessutom helt jävla onödig! Eller va säger du Ida?! :)

Har varit å tränat, ovanligt va?! ;)
Pump med Carro idag, riktigt roligt med ny musik och nytt upplägg... Å JAG LA PÅ MASSA VIKTER IDAG!!! :cool:
Känner träningsvärken kommer smygande redan... Härlig känsla det där!!!

Vi har haft en strålande vinterdag i Söderhamn idag, klarblå himmel några grader kallt och solsken... Helt underbart! Jag har längtat ut hela dan, å ni vet ju va det är som jag vill göra... Jag behöver inte säga det igen! :)




Åh, ny H&M-katalog i brevlådan när jag kom hem idag åxå...
M U M S ! ! ! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0