18 november...

För jag har gjort H E L G ! ! !
Härligt va?! Tidigt, tidigt imorronbitti går bilen mot S Ä L E N ! ! ! :D

Packar för fullt, inte mycke kvar nu inte...
Ska iväg på lite pump strax, jävlar va jag ska köra! :P
Det blir förmodligen sista träningspasset denna veckan, förutom en hel del promenader... Tänkte om jag skulle plocka mä mina skidor, men jag vet att om ingen annan åker så kommer inte jag heller åka! Vet förresten inte hur mycket snö som finns i terrängen heller så jag hoppar det! Brukar alltid ta med träningskläder för löpning, men d blir ju heller aldrig av! Å nu ska det tydligen bli neråt -15 grader å då blire ju mä all säkerhet ingenting!

Jaha, dags att göra ett ryck igen då!
Trevlig helg!

Magkänsla... Jag litar på den!


Kommentarer
LInda

Men sälen igen?????...lungna mä!!!!

Trevlig helg på re då Margot

Kram

2010-11-18 @ 20:04:52
Ullis

Sv: Jajjemän, passer på ja vettu när tillfälle bjuds!;) Trevlig helg på er mä! Kraam!

2010-11-19 @ 07:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0