21 november...

Har haft en helt underbar helg!!!
Men tiden bara rusar ju iväg... :(
Å jag har känt på vintern åxå... HÄRLIGT!!!
När vi kom upp i fredags morse så visade termometern -10, men det kändes kallare... Det va en riktigt gnistrande vinterdag!
Vill bo där!!! Vore ju skitkul å testa på en säsong i fjällvärlden!
Ångrar som fan att jag inte tog med mina skidor!!! Har ju funkat hur bra som helst att åka! Då har jag kunnat slipa min teknik så jag blir lika bra som de som åker på tv!!! :) Har ju hunnit med att sitta klistrad vid Vinterstudion... Tur att säsongen bara precis börjat så det blir fler Vinterstudiohelger framöver! Det är grejjer det! :D
Shit, vilken helg de haft våra skidstjärnor!!! Varje gång jag ser dem åka så blir jag skitavis! Vill ju åxå!!! :P
Jag ska träna å ligga i så snart kanske jag t o m är bättre än dem! ;)

Nu blir det soffläge här resten av kvällen... Har ätit en pizza till middag å för första gången på jävligt länge så orkade jag inte äta upp hela!!! :O Det känns förjävla bra!

Nåt annat som känns förjävla bra är min MAGKÄNSLA, som verkligen är klockren! Jag fattar inte själv hur den kan ha så rätt nästan hela tiden, speciellt när det handlar om... ;)
Jag måste erkänna att jag i slutänden egentligen inte fattar nånting... :S
Men det skiter jag i, för jag tänker hänga med... LÄNGE!!! DET LÄNGSTA JAG KAN!!! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0