25 november...

Discotorsdag å L Ö Ö Ö Ö Ö N ! ! ! Något efterlängtad är den nu må jag säga!! :)
Har tillbringat ett par dagar i Stockholm igen. Denna gången vare vårt datasystem som skulle uppgraderas och vi fick en introduktion i den nya versionen...
I tisdagskväll råkade vi hitta ett O'Learys där på Liljeholmen, tänk att de finns överallt! :P
Så det blev en bit mat å 4 timmar senare hade även några öl åkt mä! ;)
D här med att ta tag i vikten får stå åt sidan hela tiden, jag kan inte stå emot frestelserna (gäller inte bara mat å dryck heller ;)) som dyker upp överallt! Men va fan, man lever ju bara en gång så varför inte göra det med besked?! :D
Skönt å komma hem igår, borta bra men hemma bäst är ju nåt som stämmer jäkligt bra!
Dock kallt efter blåsvädret som drog fram här! Känns som att jag bor i ett pappershus, verkar blåsa rakt igenom!!

Full fart mot helgen nu, ser verkligen fram emot den med lite adventsmys å julmarknad bl a...! :)
Mina grannar har tjuvstartat nästan varenda en, men jag håller på mig lite till... Imorronkväll åker det fram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0