27 november...

Vetnte ens var jag ska börja...
Såå himla många intryck!!!
Det började redan vid Idol igår...
Shit, va många bra låtar!!!
Mina röster föll på Olles 'Fix You', här stod huden över HELA mina kropp fullkomligt rakt ut!!!
Så många gånger som den gått i mina lurar både då och nu...!!! Jag tröttnar ALDRIG!!!
Sen... Minnahs 'Alone'... Kära värld!!! Finns inga ord å beskriva den låten...
JAG SÄGER JU ATT MUSIKEN ÄR MITT LIV!!! :)

Missade att Take That skulle va på Skavlan... FAN!!! Jag visste det ju!
Måste kolla på SVTPlay nu... Tjuvkikade när de sjöng The Flood å jag står fast vid att jag har nåt emot Robbie Williams... Förlåt! Jag kan inte hjälpa d!! Han känns så himla oseriös... Däremot så älskar jag Gary Barlow!!! :)
Kanske ändrar jag uppfattning efter att ha sett intervjun mä mr Williams... Återkommer i ärendet!

Hur gick d på quizzen då undrar ni säkert... ;) Haha! Ja, vi missa den som vanligt... Lagomt när man ska gå hemifrån äre ju som trevligast! :)
D va en helt ok fredakväll ute i snöyran!


But the secret is still my own...

Nu ska här strykas å hängas gardiner, stakar å stjärnor sättas upp åsså ska jag nog slänga ett öga på Eurosport åxå... :P Det blir ju skidåkning mina vänner! Även om jag inte gillar att inte Vinterstudion sänder idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0