29 november...


Å trött!!! Ville inte alls stiga ur sängen imorse... :(
Imöre äre Rövhölsdag igen å den brukar ju va d värstaste av allt på hela veckan, kanske äre lite lättare ändå imöre va vet jag... ;)
Vintern fortsätter å, -13 imorse åsså snö till å från hela dan... Inte blev d nå springning för mig idag då, jag är ju inte lika tålig som skidåkarna är... ÄN!!! :P Ska bli, ska bli... Ge mig chansen bara!

Jaaaa!!! Jag erkänner... J A G  Ä R  A V U N D S J U K ! ! ! Jag vill ju åxå...!!! Life's a bitch, then you die...!!! Eller hur Sofie?!

 

 


Saints and sinners, loosers - winners... All come together...
Time is running, change is coming... CRAZY DAYS GOTTA END!!!
(eller inte, lite kluven är jag allt...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0