3 november...

Jag har en dröm...
Eller jag fantiserar, kanske är mer exakt...
Men d är ju kört dä om man säger, tvärkört!!
D vore onekligen roligt...
Mina drömmar å fantasier kan ingen ta ifrån mig i alla fall...
Varför är det alltid så att det som är omöjligt och förbjudet alltid är intressantast?! Kan till en viss gräns förstå att kriminalitet finns... Dock vill jag tillägga att jag INTE är kriminell, så långt har det inte gått... ;)
Snälla kryp ur min hjärna!!!

B A N D Y ikväll!!! Äntligen!!!
Först ett konditions-/gympass på Active, en promenad upp till Åsen å jag ska belöna mig själv med en nygrillad hamburgare!!! Jag längtar redan... :)

Skickar grattiskraamar utåt kusten idag! Hoppas ni får en underbar dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0