30 november...

Kunde omöjligt somna igår... Tror det blev lite för mycket att tänka på där... :S
Alltså, på samma gång som jag gillar't så äre det värsta som händer egentligen... För jag vill ju va där!!!
Å d där sista tog nog värre än va jag trodde... Kanske jag måste dra i handbromsen ändå... MEN D VILL JAG INTE!!!

När klockan va typ halv 1 så tröttnade jag, tog kudden med mig och la mig i soffan för å kolla va Joel gjorde...
Ja alltså, jag drog igång dvd:n å kollade Snabba Cash! :love: Alltså han är ju bara för läcker!!! Och han fick mig att somna hur skönt som helst... Redan efter kanske en halvtimme som jag som ett barn! :)
Drog igång den igen när jag kom hem från jobbet... Hade ju massor med tid över tills jag skulle åka å träna, å han gjorde't igen! Fick mig att somna... Jag är trygg mä Joel! :)

Har precis kommit hem från fotbollsträning, jättemånga nya tjejer idag! KUL!!! Hoppas ni kommer trivas med oss! Svårt med alla namn på en gång, men det kommer jag lovar! :)
Nu blire lite fil och crunchy müsli till slutklämmen av filmen! Vore väl själva fan om jag inte skulle somna gott sen...! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0