8 november...

Å nya veckan är igång, men möjligheterna har då lyst mä sin frånvaro... Idag iaf... :/
Jag väntar... Å väntar fortfarande... Å jag antar att jag får vänta åxå... F A N ! ! !

Idag har jag varit sådär bra som jag bara kan vara!!! Ibland äre bra när träningen är sent!
Har lagat matlådor för ett par dagar denna vecka, en köttfärssås att frysa in samt två kvällsmål till efter träningarna denna vecka... Å allt enligt Viktväktarmodell!!! :) Jag säger ju att jag är på gång!!
Det var ett kilo mindre på vågen imorse åxå så d va 2 d på lika många veckor... Det går åt rätt håll, SKÖNT!!!
Kvällens träning bestod av functional moves igen med Åsa... Undrar om jag kommer se ut som henne efter de här träningspassen, shit vilken kropp hon har!!! Hon är som en enda muskel hela hon! Otroligt vältränad! Å FIN!!! :)

Nu hoppas jag på en god natts sömn... Har sovit skitdåligt inatt så jag borde iaf somna av utmattning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0