9 november...

Det är segt nu... Vill åka hem!
De säger att det ska bli snö...
Det är varningar hit å det är varningar dit, å de verkar ha det lite snärjigt söderut men här har vi inte sett det vita guldet ännu...
Hur ska det gå för lilla mig månne om det kommer 1-2 dm här som de varnar för, jag har ju fortfarande sommardäcken på... ;)
Tror jag fixar't faktiskt, jag gör ju det med det allra mesta!

Laddar för pump ikväll!
Ska äta direkt när jag kommer hem så jag orkar lägga på lite mera vikter idag!!! Ska fan inte vika ner mig! :)
Har lite matprojekt i tanken idag med... En vitkåls- och en fruktsallad... Kompis, det går bra nu!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0