Åh kallt...!

Skulle inte tacka nej till frågan om sällskap å lite värme...
Men, näh... Den kom inte... :(

Fortfarande kallt här... Kanske får sova i trapphuset inatt...
Måste ringa hyresvärden imöre, d här är ju inte bra!

Vetni...
Jag hoppade träningen ikväll... :blush:
Va på E-center efter jobbet å fixa lite grejer inför helgen...
Och när jag gick där så kände jag att jag helt enkelt varken hade lust eller ork, dessutom va jag hungrig som en varg så jag åkte hem å käka istället... Känns bra ändå tycker jag!

Storstryk för Broberg ikväll åxå... :(
Nya tag på fredag! Då blire seger igen för då finns JAG på läktarn!!!
Tydligen bara drygt 400 pers på plats i Västerås, fast de har hall å allt... Säger ju att bandy ska spelas UTE!!! :)






Varför äre aldrig på mina villkor...?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0