Korvwok å fotbollsgala...


Satt som en smäck såhär på måndaskvällen det! :D
Kom på mig själv med att ligga här och le när Zlatan fick ta emot sin F E M T E guldboll...!!!
Kanske berodde det på att jag innan fått se min man, Marcus, i närbild fler en en gång... Tycker han såg rätt nöjd och glad ut!!! :love:
Ni vet att Zlatan tillhör ju inte mina favoriter direkt... Men jag erkänner att det är JÄVLIGT STORT att få guldbollen 5 gånger... MINST, det är väl inte säkert att det tar slut här heller... :)

Nu ska jag hänga den sista tvätten för ikväll, har ett par maskiner kvar att köra till en annan kväll...
Det fortsätter snöa och är vitt ute... Jippiiii!!! Skidor, skidor, skidor!!! :)

Och bevis har jag väl fått nu då, att det kommer fortsätta va tyst... F A A A A N! ! ! :thumbdown:

 



Kommentarer
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Jag började med att läsa om LCHF på http://alltomlchf.se , en jättebra sida som gör att man förstår hur det funkar!



Skoj att du har hittat en massa recept :) Har själv testat ViktVäktarna men jag gick tyvärr bara upp av deras nya ProPoints system!!

2010-11-16 @ 15:43:52
URL: http://sofija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0