Lördagsmyys...

Stakar å stjärnor är monterade å uppsatta här... Blev dock tvungen att kasta två av mina stjärnor som fullkomligt rasade sönder... :( Tråkigt som bara den, men får väl införskaffa nya... Har trots allt haft dem i, få se va blir d nu... 3år eller 4år...? Måste räkna... Fan, d är till och med 5e julen jag bor här!!! Då kan det va dags att köpa nåt nytt att hänga i fönstren! :P
Dock är inga gardiner uppsatta än, kan inte påstå att jag varit särskilt upplagd för nån strykning idag... :)
Vi ställde in julmarknaden åxå, det har ju snöat å blåst stormbyar hela dan... Känns inge vidare att va ute på nån marknad då, få se hur d ser ut imöre om vi kanske ger oss iväg mamman och jag.

Har fått inkokt lax till middag!! Har längtat efter det sen jag var på Gotland i början av september å nu hade mor & far det på menyn idag... Såå jäkla gott! Fick matlåda å! :P
Tror inte jag blivit miljonär i helgen heller... Ingen har ringt... Travet gick inge vidare, 5rätt men utan utdelning... :(

Åsså har det givetvis varit Så mycket bättre ikväll! September... JAG ÄLSKAR HENNES LÅTAR!!! Plura va grym ikväll igen, han gjorde hennes bästa låt helt överlägset bra!!! 
'La la la la la la la, la la la la la la la... Never gonna give it up, I never wanna stop, never ever give it up, I never give it up... Never gonna give it up, I never wanna stop, never ever give it up, I never give it up...'
Klockren!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0