Ny vecka, nya möjligheter...

Söndagkväll igen... Det är dags att sova... Helgen har varit toppen! Galan i fredags va grym, gårdagkvällen i soffan var välförtjänt åsså pigg idag, d är guld värt! :)
Var iväg på fotbollsträning på eftermiddan å det är ju riktigt kul inomhus! Ny tränare på ingång åxå, han dyker upp redan nästa helg kanske... Det blir spännande!

Träningsveckan har sett ut enligt följande;
Måndag; functional moves - 1h
Tisdag; pump - 1h
Onsdag; kondition - intervaller 1h
Torsdag; pump -1h + löpband 30min
Fredag; vila + gala :)
Lördag; vila
Söndag; promenad 50min + lättare fotbollsträning 1,5h
Känns som att jag är på gång!!!

Hittade en sida på nätet; http://viktpejl.se/ där man kan fylla i sitt kaloriintag och sin kaloriförbrukning och rätt snabbt så ser jag vad jag gör för fel... Jag äter på tok för mycket kolhydrater!!! Vi vet ju att om man inte gör av med all energi från kolhydraterna så bildar de socker, som gör att man går upp i vikt! Det förklarar ju varför det inte hjälper mig att träna så mycket som jag gör...
Så från och med imorron åker mina gamla Viktväktarhäften fram!!! Nu jävlar ska jag i klänningen till jul!!! :)

Med detta avslutar jag söndagkvällen å säger go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0