Nytränad...

IGEN!
Fan, det här går ju bra! :)
Pump idag, å banne mig har jag inte blivit lite starkare...! Känns så iaf! Tror det går att lägga på lite nästa gång... ;P
Kanske tjatigt å läsa om min träning hela tin, men va fan! Jag gör ju inge annat... Förutom jobbar förstås, å super till på helgerna... :D
Har förresten kollat I form med Anna Anka efter träningen... Vilken tjej som va mä!! Fan, hon tappade 18 kg på 8 veckor!!! En sån kick är precis vad som skulle behövas!! Ska kolla om det finns några tips å tricks från programmet på webben... Två månader av mitt liv ska väl inte va så svårt att offra för 18 kg... ;)

Hittade en rätt läcker klänning på Lindex i lördags... Skinn... Måste åka å prova den, kan lixom inte släppa tanken på den... Såå jävla snygg rygg!!!
Lr va tycks?!
 





Har haft lite smått ångest, men det är ingen fara till oro har jag kommit på så idag andas jag ut... Phuuuu!!!




Kommentarer
LInda

Klart du ska åka och prova klänningen super fin

2010-11-03 @ 10:49:35
Ullis

Har precis gjort d å vi pratar inte mer om d...! ;)

Krävs nog 18kg på 2mån för å kunna ha den!

2010-11-03 @ 12:49:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0