Seger!!!

I Brobergs första hemmamatch!
Det är ju jäsigt att det är igång!!! Å regnet gav sig åxå!
Jag tycker d är skitläckert att lilla Söderhamn har två elitlag i två olika sporter, jag har ännu inte blivit fascinerad av pingis men jag ÄLSKAR bandy!!! Sån skön stämning lixom... :)
Undrar hur det känns för de där grabbarna när de kommer ut på isen å hör publikens jubel...?
Måste va en av de häftigaste känslorna som finns! :)

Hann med lite träning innan matchen åxå...
Blev inge gym, va så mycke folk där så vi ville inte trängas...
Istället körde jag 40min på löpbandet! Gjorde egna intervaller efter bästa förmåga! :) Ömsom promenad, ömsom jogg, ömsom riktig fartlöpning... Tycker själv jag gjorde det riktigt bra, å förresten så fick jag beröm av Julia åxå!! :D

Jättegrattis till Elin som klarade körkortet idag!! Naturligtvis va d hon som körde upp till bandyn...! :)
Å jag fick min efterlängtade hamburgare, den satt fint där den efter träningspasset!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0