Segt...

Som ett gammalt HubbaBubba har det varit idag...
Man måste va fullt aktiv för att det ska hända nåt! Fick tvinga mig själv upp ur soffan för att stryka å hänga upp gardinerna å nån julskyltning blev heller inte av... Å d va nära att jag skulle skippa fotbollsträningen...
MEN... Jag tog mig iväg på den sistnämnda å det är jag grymt glad för nu, för shit va bra jag mår nu! :)
Proppmätt iofs, men d är åxå en rätt skön känsla... Ska nu dö för en stund i soffan resten av denna kväll!

Fystränarn hade ungefär en halvtimme till sitt förfogande idag... Å jädrar va d känns! :) D kommer bli träningvärk, jag vet det! Spelar ingen roll att vi har kört benböj å utfall hela hösten, dagens utfall satte sig direkt i baklåren! Jag fattar inte!
Denna veckas läxa består i 10min uppvärmning som ska följas av 15min springning, vi ska springa så vi blir helt jävla slut som han sa!!! Sen får vi varva ner... Frågan är bara när den ska bli av...? Måste bli redan imorron, därför gäller det att vila ordentligt nu! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0