Snowstorm...

Shit!!! De där varningarna va nog inte på låssas...!!! :P
Det snöar å blåser som bara den nu!!!
Å jag har fått på vinterdäcken, tur jag har förståndiga föräldrar när det slirar för mig själv... ;)

Dä sket sig om man säger mä de där salladerna jag dillade om tidigare idag...
Ska väl ha nå å göra imorrn å!?! :D
Vilade middag efter maten när jag kom hem... GISSA OM D VA SKÖNT!!!
Sen 1 timme pump på det! Jädrar i min lilla låda, mina muskler är trötta nu! Även om jag inte la på just nåt mer så körde jag iaf de flesta låtarna fullt ut...!
Vet inte om hela Söderhamn har fått träningsfnatt plötsligt, jisses va mycke folk d va på Active idag! Både i gymmet å på passet...! Äre möjligen så att man börjar förbereda för julmaten...?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0