Tack för idag, slut för idag!

Jag går å lägger mig! Är toktrött...
Blev sopslut efter träningen, antar att det bara är att välkomna träningsvärken imöre! :)
En timme pump och en kvarting springning på löpbandet efteråt... Jag vet, en kvart är väl inget... Men bättre än ingenting iaf å idag vare allt jag orka!

Blev så jävla besviken idag när jag såg att det inte är Vinterstudion i helgen trots att det är skidtävlingar på gång... TV4 Sport ska tydligen sända... BUUUUUU!!! :( För det första så har jag inte den kanalen å för det andra vette tusan om d ens är värt att se sändningen när det inte är Pops å gänget som sitter där... :/ De kan ju sin sak å är helt underbara!!
Trevligt att få se Andre Pops som årets julvärd iaf, det GILLAS!!! :)

Nu säger jag go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0