Måndakväll...

JAG GJORDE'T!!! :)
Löpningen... Det blev nästan 6km... Å det gick bra!!! Tog nånstans vid 35min... Har lite kvar tills jag är i full form men det känns otroligt skönt nu, det är en bra början å jag är nöjd!
Hjärnan är rensad och kroppen har fått en dos konditionsträning, även om det var rätt lugnt tempo... Är lite ovan än, både vid själva träningen och framförallt underlaget. Det är lätt att man spänner sig, när det är halt men det gick bra! Får jag bara flyt på det här nu med ett par svängar i veckan så är jag snart i finfin form å vågar visa mig igen...! ;)

Ska packa lite nu, lägga mig i tid åxå för tåget mot Stockholm går tidigt imöre... Redan innan tuppen är uppe! Kurs i ett par dar står på agendan...

Åsså dagens musiktips; hon kan den här tjejen alltså! Jag har alltid gillat henne!!! Å SNYGG!!! Jag skulle vilja vakna upp en dag å se ut såhär... :P


'I need love CPR, but You're so far away...
Don't you let my heart die boy... This is an emergency!!! And you're what I need... All it takes is just for you to come and put your lips on me... You help me to breathe!!!
Resuscitate me... I'm begging you please! You're all that I need... I want YOU to be, the air that I breathe...'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0