Utpumpad...

Å riktigt trött i musklerna! D va ett skönt pump-pass idag åxå! :) Måste nog tjuvträna lite dips här hemma bara om jag nånsin ska kunna öka på vikterna på triceps... ;)
Jag säger som Julia; det är nåt speciellt med känslan av att vara nytränad... Det är verkligen inte mycket som kan mäta sig mä den känslan...!
Har precis ätit en avocado med kycklingröra... Det är ju så förbannat gott med grillad kyckling!!!
Blir röra till lunch imorron åxå, då i nån god brödbit... Hade kycklingsallad till lunch idag, jag ljuger inte om jag säger att lådan vägde 1kg...! :O Men jävlar va gött d va, lite kolhydrater å massor av grönsaker!!!

Bara en dag kvar till helg nu!!!
Å imöre äre B A N D Y på hemmaplan igen!!! Jag gillar't!!! :D

Värmen är fixad här, å jag behöver inte frysa inatt!!! :thumbup:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0