27 oktober...

JAG ÄR TEBAAAAX!!! :D

Å det rullar på lixom... Livet... Jobb, träning, mat å sova... Tiden går tokfort å man hinner knappt med...
En veckas semester i Sälen... Bilder kommer nedan... :)
Helt underbart å va ledig! Å lägg därtill fantastiskt sällskap så förstår ni! ♥
Tråkigt att komma hem, saknaden är enorm!!! Men det måste ju gå och trots allt så gör det ju det ändå...

Har ÄN EN GÅNG bestämt mig för att ta tag i det här med kroppen å fetman... :) Fråga mig inte för vilken gång i ordningen, för jag kan inte svara...
Funderar lite på nån form av pulverdiet, vet att det bara är kortsiktigt men det får ju en jävla fart från början å det är ju snabbt resultat man vill ha! Xtravaganza har öppethus på söndag, jag ska nog dit å tjuvlyssna lite för jag har sett exempel på att det verkligen funkar!!!
Jag tränar å ligger i, se själva;
Måndag: 1,5 timme promenad (om programmet funkar så blev d 8,5km...) + 1 timme functional moves
Tisdag: 1 timme pump
Onsdag: 1 timme functional moves + 20 min löpning på band (3km i blandat tempo)
Har bokat in 1 timme pump imorron åxå, kan bli lite löpning då med...
Jag har ätit havregrynsgröt till frukost varje morron och bra mat till både lunch och middag så nu vore det väl själva fan om det inte skulle hända nåt på vågen... Inte kul när inga kläder sitter som de ska! :(
Det här med functional moves då... Jag fattar inte hur i hela friden man kan svettas så mycke!!! Det är grym träning, prova om ni inte gjort det!! Balans, stabilitet, styrka och lite kondition... Känns som att man bygger kroppen inifrån... Blir intressant å se om det gett nåt resultat om en månad till lr två... :)

Nu har det blivit dags för sängen här...
Men först en kavalkad över Sälenresan! :)
                                             

Volvon gick nästan 100 mil på en vecka...
Börja mä Söderhamn-Nykvarn för å hämta sällskapet å sen vidare mot Sälen...
Älgen va blå å ölen kall! Vi trodde vi skulle snöa inne, men klara oss... Vaknade till ett vackert och gnistrande vinterlandskap som vi njöt av i flera dar!!!
Mormor & morfar kom med kylväskan å i brist på annat kan man ju alltid sitta i den! :))
Å varför bara diska i diskhon när man ändå kan bada i den?! :P
D va "gingo" mä mormor å grill mä morfar, å sitter han på kylväskan så ska då jag minsann åxå göra d! :)
Mamma får fina ögonbryn å jag vill åxå va mä, sen har jag minsann sett hur Denise gör så hennes bryn ska åxå göras fina!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0