31 oktober...

Söndag å klockan är ställd tillbaka en timme för vintertid...
Nyktert igår så jag är pigg och utvilad tror jag! :) Fyllskallarna har börjat vakna till liv å snackar om att aldrig mera dricka... :) Vet precis hur d känns!! Men idag kan jag va kaxig!
Ska äta frukost nu framför morrontv, det blir omelett med skinka & paprika idag åsså en macka å kaffe förstås! :)
Har bestämt mig för att träna fotboll idag åxå, kan ju va kul en gång...
Men först blir det en tur till Bollnäs, söndagsöppet där... Skulle kunna bli trevligt!!! ;)

Fredan va toppen! Supertrevligt på H & M:s återkomst! :D
Vi ska göra om det igen och det ska inte alltför länge heller! Det finns fortfarande miljoner saker att prata om! :)
Blev krogen efter det, en riktigt bra fredag va det! Mycke folk, ingen speciell dock men förbannat trevligt!

Fylltrattarna kommer förbi om en stund...
Ska bli kul å höra va de har att berätta om gårdagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0