Jag skrev ett mail...

För att lätta mitt hjärta...
För att reda ut ett och annat...
Jag har fått svar...
Och det är flera kilo som lossnat från min kropp!
Jag är så glad att jag skrev det och jag är otroligt glad för att jag fick svar! TACK!
Det värmer lite extra i hjärtat när jag får höra att jag gjort det bra som tagit steget!
Jag ångrar att jag inte gjort det tidigare så har kanske en hel del missförstånd sluppit inträffat...
Men, jag är grymt glad att det är gjort!
Man är inte alltid så smart, men man lär av sina misstag! Av detta har jag lärt mig att ta tjuren vid hornen direkt, istället för att bara samla på sig en massa antaganden som bara gör saker värre och värre... Det skulle aldrig ha blivit såhär om vi bara pratat från början...
Men nu känns det som att vi båda är lättade och kan gå vidare med våra egna liv! :)
Å jag håller tummarna!!!



Kommentarer
Anonym

Tack själv =)

2010-10-20 @ 13:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0