Söndagkväll...

Känner mig ganska nöjd trots att helgen snart är slut igen...
Bollnäs va grymt idag! Jättekul å träffa Jossan framförallt, men jag kom även hem med en ny jacka från Intersport, ett par leggings i skinnimitation från Lindex å ett par supersnygga stövlar från Deichmann... Får inte till nå bra bilder på dem tyvärr... Men det andra få ni se här! :)


Va på jakt efter nån ny festblåsa men lyckades inte riktigt med detta... :/
Självförtroendet fick dock ett par knäckar där i provhytterna, men men... Bara å jobba på!
Gjorde min första fotbollsträning på hemvägen åxå, inomhus är ju verkligen skitkul!!!
Har ätit pasta med kyckling/currysås, som jag gjorde själv... Förjävla gott vare!
Nu äre soffläge mä Ensam mamma söker... :)
Märkte att jag får ett problem med 21-filmen... Beck lr 50 first dates är frågan, den sistnämnda är ju bara underbar...!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0