2011-04-04

Skitmånda...
Har jobbat några timmar, men jag gick hem vid lunchtid...
Kvävs nästan... Ont i huvet... Ont i kroppen...
Vill bli frisk nu!!! Har ju nya springskor!!!

Gick bra å åka hem igår...
Rätt skönt å köra själv fast det är långt, iaf så länge man har bra musik som sällskap! Gick lös på en hel massa skivor som jag hittade i handskfacket, riktigt kul! Å på 6 timmar hinner man med en hel del! :)

Jag ska avslöja en hemlis...
Äh, det är väl ingen hemlis egentligen för ni har nog räknat ut det redan...
Jag älskar kyckling!!!
I alla former! Skulle kunna äta det 7 dagar i veckan!!
Sprang in på Alen när jag åkte hem, måste ju ha nån mat åxå om jag ska bli frisk nån gång...
Nygrillad kyckling för 29:90, gick ju inte att motstå!
Finns väl inget som slår doften av nygrillad kyckling... Ska väl va doften av en nyduschad karl då...! ;)
Har ätit nu med massa grönsaker å grejer så kampen mot bacillerna har börjat!!

En snyt, lite nässpray å en Ipren på det här så...
Soffan å OTH! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0