2011-04-09:2

Har blivit allergisk på gamla dar...
Mot alkohol...
Den slår ut mig fullständigt! Är fan inte värt å dricka, kul för stunden men sen då?!
Tur att vi hade bestämt oss för fika på stan idag, annars har jag inte tagit mig ur sängen...
Men nu blev det en helt fantastisk dag i glada vänners lag! :)
E & E... Ni är ju helt underbara! Som att ni skulle varit gifta i 40år... MINST!! Men ni kompletterar varann otroligt bra! :)
Fikat som för min del blev frukost... Fyllehungern satte in så jag klämde till mä en köttfärspaj där till kaffet på Wayne's... Satt inte helt fel d!
Efter det fick jag för mig att köpa en ny Stones-tischa på Dressmann... Sagt å gjort!! Sista dan för 149kr... :)
Under tiden herr Bylund provade kläder på JC så satt vi ladies utanför å hjälpte flera kunder att välja rätt outfit! Haha! Vi hade kul iaf, undrar om de andra hade lika roligt...? ;)
Kollade in Lindström/Larssons nya lya... Blir tokbra, konstaterade att vi kommer kunna vinka till varandra... :)
Blev lite mera mat... Citygrillen fick stå till tjänst... Vi hjälpte dem att bestämma sig för att ta ner gardinerna å bara ha persienner, så om ni går dit kan ni kolla å tänka på att det va vi som fick dem att fatta beslutet!! :cool:

Har sett ett riktigt vårtecken idag...
M O T O R C Y K L A R ! ! ! :love:
Maj gad alltså!!! Jag tokgillar!!!
Kanske jag ska ta cykelkort?! Köpa hoj... Vore väl förjävvla läckert, dra på bakhjulet till träningarna i Mohed...
Jullan va åxå sugen... Kanske vi ska göra't tillsammans??!! :P
Kanske, kanske inte... Vi får la se!

J är på ingång... Med kebabrulle som sällskap...
Först gnäller man över att man är fet å sen äter man som en häst...
Skiter man väl i, det är ju lörda!!! :D
Körslaget å Gabriel, här kommer jag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0