2011-04-10:2

Lägger vecka 14 till handlingarna å väntar med spänning in vecka 15...
Det är så mycket som händer nu framöver så jag kan knappt bärga mig!!! :P

Efter duschen blev det tillsist en sallad på Amore, testa Donken först men shit va folk det var där! Men vi åkte dit å köpte kaffe å glass på maten sen, lite lugnare då iaf å lite trevvligt fôlk... ;)
Sen har vi utforskat vattenståndet i kommunen, fan det är ju översvämningsrisk överallt!!
Det är ju bra jäsigt att bara glida runt å spana... :) Perfekt söndasnöje!!

Mästarnas mästare å Ewy Palm är min nya idol! Vilken stålkvinna!!
Nu ska mina nya springskor verkligen få bekänna färg å de båda E:na får bli mina inspriationskällor!!

Detta är helt sjukt, jag har ff huvudvärk! Hur är det möjligt?!
Ska lägga mig nu så kanske jag kan sova bort den...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0