2011-04-11:1

Första natten mä sovrumsfönstret öppet inatt... Najs å vakna till fågelkvitter, ni vet polarna under taket å i rännorna här!! :)
Mindre trevliga är väl idioterna som börnar runt här i gruset mitt i nätterna... GE UPP!! Åk hem å lägg er!! :mad:
Vilket otroligt härligt väder det har varit idag! Har precis kommit in efter en 1,5h promenad! Hade sällskap i lite drygt första halvan å sen stod musiken för underhållningen... Måste ha nåt nytt nu, jag nöter ju sönder allt så jag är bra less nu!
Nyskorna har fått bekänna färg, å jag märker att det kommer bli bra många mil tillsammans! De känns riktigt, riktigt bra!! Värre med ryggen dock, den är tvärslut! :( Får nog ta å ringa en vän imorron...

Nya möbler på jobbet!!! :thumbup:
Höj/sänkbart bord, hylla för postsortering å en hylla m hurts! Skrivbordshurtsen va restad... Alltsammans i ek, såå jävla snyggt blev det!! :)

En dusch på det här nu å studs i säng sen...
4 arbetsdagar kvar... Yeeeeey!!! :cool:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0