2011-04-12

Drömde värsta drömmen inatt... Som en mardröm...
Mor å far fick nya grannar... Hjälp mä!!
Berätta för pappa imorse å han sa att det va lugnt, jag kunde andas ut för det va inte så! :)
Skönt det då!!

La mig på spikis igår innan jag somna, å banne mig kändes inte ryggen skapligt bra imorse!
Men träningsvärk har jag som ställer till det ibland! Trodde inte jag skulle klara att träna ikväll,men jag fixa löptestet å allt! :)
Middag på Olles mä brudarna sen, för Ida som lämnar oss på månda för livet i staterna! :)
Å ja, det är väl klart att det blev EN öl till maten! Tror knappt det är sant själv... EN öl!! När hände det senast?!;)

Happ,snart helg igen åxå!
Härligt!
Tror det kan bli en skoj sådan faktiskt...
Riktigt skoj om jag är rätt underrättad...!!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0