2011-04-13:2

Spikis å jag har lagt oss... För snart äre ju dags att stiga upp igen...
Ah man hinner ju knappt sova förrän klockan ringer igen... :(
Ska vila ordentligt på semestern för när jag kommer hem sen orkar jag inte va trött längre... OK?!

Kommer sova gött inatt iaf! Det blev storseger i Edsbyn, hela 8-0 innan det va klart!
Skön avslutning på träningsmatcherna! Ja,det är en kvar på lörda... Men utan mig! Så lite bitter är jag allt! :(
Har jag rätt å va tycker jag! Bara är så dä!

Redan torsda imöre åxå! Shit va det går undan nu!
Kanske kan det bli nå bus, va jävligt längesen sist å jag tror att det faktiskt kan va ett gyllene tillfälle... :P
Om vi inte varit så trötta ikväll så hade det faktiskt kunna blive nå redan före läggdags ikväll...
Men nu får vi vänta tills imöre! ;)
Skojjigt värre!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0