2011-04-15:1

Freda, FREDA, F R E E E E E E D A A A ! ! !
Lovely day!!
Bäst av allt är att en veckas semester väntar runt hörnet! Jiiiiihoooo!!! :cool:

Jag kan bara inte sluta flina stort åt gårdagens bravader!
Undrar om alla tycker att vi är lika roliga som vi själva tycker...?! :D
Äventyret före träningen blev en promenad på ungefär en timme, det är förbannat trevligt mä sällskap ibland! Mycke som hinner upplevas å avhandlas under den där tiden... Vetnte men jag tror att flera av de som såg oss igår fundera över ett å annat! Såg så ut iaf... :P
Norralagatan va nästan bäst...

Cirkelträning mä Åsa! Såå jävla roligt! En box-station åsså finalen med bara box! Saknar det! Man behöver fan slåss ibland! Har t o m drömt inatt att jag gjorde't, det va inte alls dumt! :) 

Efter träningen så kom Lilla H fram till att det vore läckert å ta en öl på Olles...
Det behöver man INTE säga två gånger till mig, hem å duscha å grejja lite... :)
Å när vi tillslut, efter alla omständigheter va klara så hade Olles hunnit stänga... 10 pers på CH å 5 på Muskan...
Vi hamna på Statoil... :D
Älska personalen där!! De är fantastiska!! En dålig dag å man går dit, jag lovar att man går därifrån mä ett leende!



Längtar efter go'biten nu!!! Det är nära...
Å flera dagar tillsammans får vi, I LOVE IT!!! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0