2011-04-21

En busschaufför, en busschaufför det är en man med glatt humör...
Och har han inget glatt humör så är det ingen busschaufför...
Vette fan vem det är som kör?! Ouh,han verkar iaf ha vaknat på fel sida... :(
Resan har varit skitlång, dryg å varm! Tempen har visat 18-21 grader hela vägen, å ff 19 fastän klockan snart är 19!! :cool:
Vi har nästan ett par timmar kvar innan vi är framme... Ska bli jävligt skönt å sova!
Detta kommer bli superjäsigt,jag känner det på mig!
Men jag måste säga att det kändes surt som citron att lämna ♥ min fina familj ♥ i fjällvärlden imorse,trots att Västkusten å Volvo-land lockar...;)

Grattis till lilla Nella som fyller 7år idag!! ♥

Glad Påsk på er alla påskkärringar å gubbar därute!
Ta't lugnt på kvastarna ikväll å ät mycke ägg å godis!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0