2011-04-22

Säger go'natt från Kärralunds camping efter en händelserik första dag i Götet!
Starta dan mä frukost ihop mä dubbeltuppen, 07:08 satt vi till bords...
Lite drygt 1h senare satt vi i bussen på väg till träning...
Började med att Kopparberg/Göteborgs ass tränare hade en liten genomgång för oss... För övrigt en mycket trevlig å söt kille (nästan lika söt som vår egen D...) som LÄTT kunnat få mina vinststrumpor från igår...;)
Sen begav vi oss mot Heden, en mycket anrik plats i fotbollskretsar...Mitt i stan, å då menar jag verkligen MITT i stan!:) Massor av fotbollsplaner...
Christian höll i träningen så nu vet vi hur man gör i Allsvenskan!:)
Vem vet,efter dagens pass kanske telefonen ringer snart med ett anbud i andra änden...;)
Gjorde årets träning tror jag fan! :P
En dusch å Nordstan sen... Har gjort flera fynd idag! Najs! Å fler blire kanske imöre!:)

GH hade styrt upp en hejdundrande påskamiddag till oss ikväll! Å vi har tävlat, känns nästan som vi inte gjort annat sen vi kom hit...Men va gör d när man kammar hem pris efter pris!;)
Dags att sova nu,morronjogg före frukost imöre!!
Jag hoppas att jag kan behålla de här braiga rutinerna när jag kommer hem åxå!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0