2011-04-26

Tisdan avklarad! Bara 2dar till...
Det va förjävla trögt imorse, jag hoppas verkligen det är bättre imöre!
Ska försöka kravla mig ur sängen tidigt å ta mig ut på en motionsrunda,har sagt det 1000-tals gånger förr men nu måste jag göra slag i saken!!
Skulle behöva GH för å hålla tempot,brukar alltid gå ut för hårt själv å blir därför dödsslut efter 5min...

Har gjort årets första grästräning på hemmaplan ikväll... Känns förjävvla bra att det är så nära nu!! :)

Matlådan för morrondan är fixad, korvstroganoff på menyn!:)
Den är provsmakad å får 5 av 5 toasters!! :)

Ska bli tidig kväller här på gräddhyllan, vill inte va lika trött imöre som idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0