2011-04-27:2

Jag tycker det är rätt kul å förändra bloggen.
Ville ha en vårlik en nu,så den fick bli lite grön... Jag tänker på päronglass...:)
Ska lära mig photoshopa så kan den bli riktigt fin! :)

Blev en fika hos Vajne mä lilla H efter jobbet...
Vi hade ett å annat att reda ut! ;) Vetnte vem som va mest nervös, hon lr jag...
Jag tror att det gick bra iaf,blir spännande å höra sen! :P
 Jag tänker på dig!

Har precis kommit hem efter en kylig fotbollsmatch i Skärgår'n...
Gör inte sådär jättemycke att det va kallt,fotboll är jäsigt ändå...;)

Nu äre dags å packa igen... Helgens äventyr väntar runt hörnet! :cool:
Direkt efter jobbet imöre så styr bilen mot norr, första stoppet blir i Ljusdal innan vi drar vidare! ;)
Vi ska va mä å stänga vintersäsongen i fjälls i helgen!
Jag lovar att det kommer bli succé!
Vem vet?!
Vi kanske ses... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0