2011-04-28

Om det mot förmodan skulle va nån som tror att jag packa igårkväll, så kan jag berätta för er att ni har fel!! :)
Jag är makalös!
Men jag fixa't imorse! Efter min 55 minuters morronmotion! 15 promenad, 25 jogg, 15 promenad... På det så gjorde jag min GH-läxa, 100 situps + 50 armhävningar + 25 rygglyft! Nu är jag JÄVLIGT REDO för fjällen!!! :cool:
Å jädrar va bra det känns nu! Fast jag antar att jag kommer va dödstrött vid 15-snåret, jag vakna 5 å drog iväg ut på rundan strax efter halv 6...
Höll dock på att bli påkörd så det har kunnat bli tji resa för mig, tur man är uppmärksam när bilförarna inte är det! Om jag inte stannat mitt i vägen har det smällt!
Måste ju va rätt liten ändå då eftersom man inte syns, fast man är mitt i vägen med öppna ytor runt om...! Det känns väl ändå helt ok! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0