2011-04-29

Tebax i fjällvärlden!
Maj gad va jag älskar't!! :)
Har bytt fjäll den här gången, Bruksvallarna/Funäsdalen/Ramundberget står till förfogande...
Banne mig såg jag inte Anders Södergren åka förbi här på förmiddan?! Ja,inte på skidor då för snö är en bristvara även här...
Va på hålligång i Ramis igår, Segertåget på scen å jädrar vicket drag!! :)
Åkte taxi hem tillslut,efter 1,5h väntetid i -4 graders kyla...
Trevvligt folk iaf,d gillar vi!!;)

Va nära fiasko på vägen upp... Skulle ju på boa i Lightvalley,döm om min förvåning när de inte hade torsdagsöppet till 19 där...! :O
Nästa gång jag säger att jag ska flytta dit, påminn mig då om detta!;)

Vi sitter här nu som 2 slagna hjältar efter en dag i solen å körv mä mos från OK/Q8 i Funäs å funderar över va som händer ikväll...
Ingen jävel som nappar på mitt upprop om chaufför heller...
Kan ju inte åka taxi varje dag, då har vi inga pengar kvar att festa för å det går junte det hör ni ju själva!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0