1 501

Tisdan lider mot sitt slut, tänk att det går åt rätt håll den här veckan åxå! :)
Det har varit en något bättre dag idag än igår iaf, även om den inte varit helt bra!

Har äntligen fått tid i tvättstugan! Jag är inne på 3e maskinen sen jag kom hem (har 2 kvar)!
Fan va skönt det är att sluta 16... Hur ska det bli från september då vi är tebax på 16:30?!
Hua, vill inte ens tänka tanken!!
Jag har även hunnit pantat, handlat, fixat mat å ätit...
På menyn idag; pastasallad med skinka, fetaost och avocado... Till det en dressing gjord på lättfil, kesella och sweet chilisås... Kampen mot fetman har börjat!!! :D
Däremot dröjer kampen mot ett renare hem ett tag till... Fan, jag kan ju inte ta ut mig!!!
Hela trapphuset luktar kattpiss... Mina blöta fotbollsskor är boven i dramat, jag ber mina grannar om ursäkt! Hav förtröstan, jag kommer åtgärda besväret innan veckan är slut! Tidningspapper är i dem, det suger upp vattnet å så fort de torkat försvinner stanken! ;)



Uppdaterar 2h senare...
Ett sms från lill-Thyran fick mig att vakna ur koman...
Hon fråga om promenad...
Hon vände mig från soffpotatis till 1h promenad på nolltid!! TACK SOM FAN!!!
Nu känns det jävligt bra, även om det va väldigt långt hem... Men det gick bra!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0