1 503

Jag är såå jäkla glad...
Har kört elljusslingan i Söderala ikväll... Å JAG SPRANG HELA VARVET!!! :D Tror fan det är första gången på 3-4 år som jag gör d utan att behöva stanna å gå för att andas!!! Förbättra min tid mä 30-40 sekunder mot förra gången åxå!!! Jiiihoooo!!!
Men fotjäveln gör ont vartenda steg... :(
Tråkigt att missa myrn åxå, men lilla H å jag va iaf dit å fick grillad körv!! :P

Har tippat V75 ikväll åxå... Har inte kollat om det blev nån vinst än... Knappast 6 rätt igen iaf! Ja, möjligen om det gav 45 kronor! :)

Matlådan för morrondan är fixad!! Det blir grillad kyckling till salladen imöre! MUMS!!

Nu är reklamen slut! Måste kila, Drömmar om ett leende på TV4...
Gripande, men otroligt bra!!! Min gamla fotbollskompis, å fd flygarhustrun Malin är med som läkare... Hon är helt underbar! Varm å hjärtlig! Å precis sig lik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0