1 505

Kalla mig galen eller knäpp eller va f-n ni vill!
Jag tycker iaf själv att jag är rolig! :D
Det sitter lixom inte fast... Jag älskar att ha kul å att göra saker som är lite craaaazyyy äre bästa jag vet!!
Min fot nekade mig att träna idag...  Såå varför sitta hemma å uggla... Jag fick syn på att det va fotboll... I LJUSDAL!!! :P
Så jag såg till att skaffa mig en reskamrat å vips... Så va vi på väg!!! :D
Å jisses en sån trevvlig kväll vi haft!
"Det där skulle kunna va... Vänta vi måste kolla... Jaaa, tamejfan!!! Det är ju...!!!"
Det leende som va fastklistrat på mina läppar efter vägen upp satt minst lika hårt på vägen hem!!!
Jag trevvlas ihjäl!
Så va ni än tycker om mina äventyr, vet att ni bara är avundsjuka, det skiter jag i för jag har iaf jävligt roligt!!!
Vilket jag vet att många inte har!
Men det är en annan förmån som jag har; att ha roligt utan att nån behöver lägga sig i!
Nu hoppas jag att mina drömmar inatt är trevligare än den senaste natten, nåt intryck idag borde satt sig! ;)

En av mina absoluta favoriter får avsluta denna dag å göra kväller mä mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0