1 506

FREEEEDAAAA!!! :D
Å jisses va jag gillar den dan!
Utnyttjade min sova-middag-förmån efter jobbet, jag va skittrött... Gårdagen tog hårt tror jag minsann! ;)
Blev inte mycke till wild'n crazy idag...
Har varit på supertrevlig grillfest i Mohed, en återbetalning för O-ringenjobbet vi la ner... 2 000 timmar drygt hade vi gjort tillsammans! Det är fan inte illa!!
Jag körde... Många som gapar stort när de ser att jag dricker vatten... Verkar som att de tycker att jag är skittråkig när jag är nykter, vet att de inte tycker det men det ska tjatas hela tin...
Vänta bara...!! Ni vet ju hur avslutningsfesterna brukar se ut!!! Ska nog få igen truten på dig GH!!! :P

Kryper till kojs nu å jag längtar redan tills imorron när jag vaknar och är pigg!
Ska bli lite springning då igen! Bästa vore ju före frukost, men det vette tusan om jag vågar lova! :)

Good night sweetheart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0