1 507

Lörda å sovmorron!!! MEGAGILLA!!! :)
Ingen löpning före frukost...
Hade tänkt tvätta, man hinner ju inte mycke på en kväll lixom så idag hade turen kommit till säng- å träningskläder... Det va iaf min tanke, men som vanligt äre ju upptaget... Jag fattar inte att man tycka att det är så jävla kul å va i tvättstugan att man måste använda den varje dag!!!
Får väl skylla mig själv som inte satt upp tid, men det kan ju finnas andra roliga saker som dyker upp än att tvätta... Packar nog en kasse å åker hem te mor & far å tvättar!

Havregrynsgröt till frukost... Äppelmosen hade möglat så det fick bli banan till som storfräsarna äter... Men näh, det va ingen hit! Får helt enkelt införskaffa äppelmos om d ska bli nå mer gröt här! :)
Sitter här med travprogrammet framför mig, tänkte att jag skulle kamma hem 35 miljoner idag... ;)
Ser bra ut... Jag tror att jag kommer få 7 rätt!!! Men vi kan väl höras senare i eftermidddag, när loppen gått, å se hur resultatet blev!

Grillning hos Moheds-Bree ikväll, hon är hemma på blixtvisit innan hon drar vidare till España igen...
Ser fram emot en trevlig lördaskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0