1 509

Men vicken jädra skön helg det varit!!
Fantastiskt att vakna både lörda å sönda utan å va bakis...
Inga match- lr träningstider å passa...
Har verkligen sovit ut...
Borde ha fulladdade batterier nu!

Faktiskt har dammsugarn fått vara fram här idag... Tror fan inte den kände igen sig! Nu kan jag ta emot besök utan att behöva be om ursäkt iaf! SKÖNT!!

Åsså har jag fått se Bergvikskillarna slå ut stora, starka Söderhamn ur DM idag... Vicken match!!! Riktigt bra, det va längesen jag såg en sån bra fotboll!

Har precis ätit middag, gratinerad  tortellini med bacon, lök å paprika åsså sallad med italiensk salladsdressing... Fy fan va gött! :P
Avrundar helgen mä lite fika hos mor & far... Ska nog köpa mä mig nåt smarrigt!

Utmaningen är antagen, nu kör vi!!! :)



Kommentarer
Niles

Dags för dagens blogg igen! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavling-3-dagens-blogg.html

2011-08-21 @ 19:47:31
URL: http://finalcall.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0