1 512

Titta soooleeen!!! :)
Vilken skillnad det är på att vakna till en solig dag jämfört med en kolsvart regnig...

Träningen igår gick skitbra, rolig va den åxå! Inte en droppe regn, men en sjujävla dimma som drog fram över fältet mot slutet... Undrar om tjejerna på matchen bredvid verkligen såg varann?!

Gör ett tappert försök med att skärpa till mig när det gäller matintag igen...
Dels så sparar jag massor med pengar, jämfört med att gå ut och äta vareviga dag! Åsså tänkte jag tjäna lite kalorier också för att tappa lite fett!
Gårdagen kändes jävligt bra å såg ut såhär;
Frukost: Vaniljyoghurt (lätt), melon och crunchy müsli (den är inte bra, men jag älskar den ICAs jordgubb och yoghurt)
Mellis: nektarin
Lunch: söndasmiddan; gratinerad tortellini m bacon, lök och paprika tillsammans med sallad
Mellis: ½ nutrilettbar
Middag: havregrynsgröt m äppelmos och mjölk, 1 kokt ägg m dillkaviar (vilket jag åxå älskar)
Efter träning: Lättfil m melon och müsli
Minst ett par liter vatten till det också å 1½ timmes fotbollsträning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0