1 513

P*@*TT!!!
Hade skrivit inlägget nästan klart när jag havererade hela skiten... FAAAN!!
Nåja, börjar väl om då...

Vilket väder det blev!!!
Riktigt skönt i solen!! Å klar luft! :)

Skynda mig hem efter jobbet, kastade in tvätt, bytte om och gav mig iväg på en promenad...
Det blev 1timme, 10 minuter... Eller 6,8 km om ni hellre vill det... Eller 592 brända kalorier!!!
Efter en dusch å lite mat nu så mår jag som en prinsessa!! :)

Va på Lidl å handla lite idag...
Jisses va mycke man får för pengarna där, nästan halva priset jämfört mä ICA där jag mestadels handlar annars. Men nu ska jag börja handla mera på Lidl, ligger ju ett stenkast från jobbet så det är ju perfekt att gå å handla på lunchen!

Dagens mat då;
Frukost: Lättfil m melon & crunchy müsli
Mellis: ½ Nutrilett bar
Lunch: samma som igår; tortellini m m
Mellis: 1 banan
Middag: havregrynsgröt m äppelmos & mjölk, 1 kokt ägg m dillkaviar, 1 rutbröd m skinkost & 1 glas mjölk
Kan nog bli en nektarin lr varför inte lite fruktsallad till kvällsmål åxå...
Har druckit minst 2 liter vatten idag mä...
Måste nog köpa en detox-kur när jag får lön på torsdag, jag märker att kroppen är full av vätska och jag har testat förr och det har funkat med en 3 veckorskur... Brukar bli piggare av den åxå! Det är ju inte fel...

Nu blire soffläge å tv resten av den här kvällen, har en maskin tvätt till bara å slänga in...
Ska se premiären av True Talent på TV3 kl 20:00, jag tror det kan bli kul lr jag hoppas det iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0